dimarts, 6 d’octubre del 2015

Un dia qualsevol em ve de gust començar a explicar coses, i decideixo fer un blog. Veurem quant dura... El primer que em demanen és un nom, i de cop i volta tota la inspiració se'n va en orris. 
Va haver-hi un temps en que en Jordi sovint em deia tordo. Insultar-nos tant com podem forma part de la nostra relació. De moment, i a falta de cap idea millor, em quedo amb aquest nom. Benvingudes i benvinguts al meu blog. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada